زاکومارکت

آموزش روش صحیح پولیش زدن خودرو

  • آموزش روش صحیح پولیش زدن خودرو
  • آموزش روش صحیح پولیش زدن خودرو


چه طور می قدرت یک ماشین را پولیش زد؟ در حالیکه تمامی ما مشتاق داشتن یک اتومبیل تازه هستیم ، ولی طولانی تر ما امید داریم که رنگ ماشینمان سوای هیچ سیرتکامل لک یا این که خراش بماند.

خوشبختانه، یک راه‌حل سریع برای رفع خطوط ماشین موجود هست که مشتمل بر کشیدن دستمال های طاقت فرسا روی خودرو وجود ندارد و هزینه گزافی هم ندارد. پولیش خودرو میتواند منجر کاهش خطوط و حتی از در میان رفتن ظواهر خراش های روی رنگ شود ، همینطور قادر است کل سطح را قابل انعطاف خیس و صاف خیس نماید.

مختصات مواد پولیش پولیش یک مدل وسیله ساینده میباشد که مشابه سنباده فعالیت می‌کند .ولی دانه های بسیار ریزتر آن نسبت به سنباده عمل پرداخت را انجام می‌دهد .سائیدن از روش اصطکاک دانه های ریز و مواد پولیشی و غلت زدن بر روی تن خودرو ساخت می گردد. وقتی که قصد درخشان کردن خودرو و از میان بردن خراش های آن را دارید در واقعیت یک لایه از سطح رنگ را از در بین می‌برید.

حتی در حالتی که از یک پولیش فلزی برای سطح فلزی به کار گیری فرمایید گشوده هم یک لایه از سطح فلزی را از دربین خواهید پیروزی .به این ترتیب یک سطح تماما پاک و سلامت تازه نمایان خواهد شد که در ذیل لایه نخستین قرار داشته میباشد .ولی لایه ای که از در میان می رود ضخامت چندانی ندارد و تاثیر متعددی در کیفیت رنگ به وجود نمی آورد.

پولیشها مبتنی بر توان لایه برداری تقسیم می‌شوند و هرچقدر معیار اقتدار پولیش فراتر باشد به به عبارتی اندازه زبرتر و وحشیانه خیس میباشد و بالعکس.درصورتی که پولیش سوای هیچ سیرتکامل مواد ساینده ای باشد تحت عنوان واکس هست چرا‌که پولیش دربردارنده مواد ساینده میباشد.

نکته قابل توجه در تعیین پولیش این میباشد که پولیش بایستی دارنده کمترین معیار مواد چرب مانند پارافین یا این که سیلیکون باشند .چون مواد چربی روی خط و خراشهای را می پوشانند و بلاها در ذیل آنان مخفی باقی می انند و به مرور دوره در اثر شستشو از در میان رفته و خراش ها مجدد نمایان می گردند .در چهره فاقد این مواد بودن ، بلاها مجموعاَ از فی مابین می‌روند.

دیگر مقالات
راهنمای خرید بهترین پوشش سرامیکی خودرو در ایران
راهنمای خرید بهترین پوشش سرامیکی خودرو در ایران

در این راهنمای خریداران، بهترین پوشش سرامیکی را بر اساس تجربه، هزینه، عملکرد، طول عمر و رتبه بندی...

بهترین روش کسب درآمد ثابت در زمینه خودرو  چیست؟
بهترین روش کسب درآمد ثابت در زمینه خودرو چیست؟

آموزش آسان برای کسب درآمد ثابت در زمینه خودرو کد مطلب : 78643زمان مطالعه : 4 دقیقهبیشترین چالش ش...

۵ بهترین پولیش زبر خودرو
۵ بهترین پولیش زبر خودرو

پولیش زبر منزرنا 400 بی تردید و بدون شک بهترین مواد پولیش جهان  است و (به طور رسمی در...

دیتیلینگ خودرو چیست؟
دیتیلینگ خودرو چیست؟

جزئیات اتومبیل فعالیتی است که بطور منظم در حال انجام کارها و رویه هایی است که وسیل...

انواع پولیش اوربیتال رنگ بدنه خودرو
انواع پولیش اوربیتال رنگ بدنه خودرو

محصولات مراقبت از خودرو شامل طیف گسترده‌ای از کالاها و ابزارها هستند که هر یک با ویژگی‌...

تماس با تامین کننده
ارسال پیام به شرکت

دریافت جدیدترین و مهمترین اخبار شرکت ما

اطلاعات تماس شما برای مقابله با هرزنامه در اینترنت منتشر نمی‌شود و تمامی پیامک‌ها از طریق پارس‌سنتر به سفارش اعضاء سایت برای شما ارسال می‌شود. اطلاعات ارسال شده به صورت پیامک، شامل آخرین محصولات و اطلاعات در مورد موضوع یا شرکت انتخاب شده می‌باشد.